Tv widget átalakítás

Itt kérdezhetsz bármiről!
szilacus
Tag

Tv widget átalakítás

Hozzászólás Szerző: szilacus »

Kedves alkotók!
Samsung D6500-as alatti típusú smart tv-hez ( ezekben még nincs telepített böngésző) web böngésző készítéséhez, azaz egy wikipedia-s widget átalakításához hoz kérnék segítséget.
Ez egy módosított wikipédia app, hogy kimenjen a nyílt internetre is.
Letölteni innét lehet:

http://forum.samygo.tv/download/file.php?id=796

Én már részben átalakítottam, magyarosítottam,de többet nem tudok tenni.
A segítséget abban kérném, hogy a betöltött weblapról, tovább is lehessen böngészni.átjárni, betöltse a tartalmakat.
Most mindig azon az oldalon marad,
A saját változatom Internet néven fut.
Innen letölthető:

http://data.hu/get/4985106/internet.zip

Várom a segítségeteket, ebben a témában még nagyon kezdő vagyok, de a lelkesedésem óriási.
Fontos lenne előre is köszi.

Bonjasky
Adminisztrátor

Re: Tv widget átalakítás

Hozzászólás Szerző: Bonjasky »

Húha!

Hát ilyennel még én sem kísérleteztem, de megnézem neked, mit tehetek! :D
Csak az lesz a gond vele, hogy nem tudom majd kipróbálni... :(

szilacus
Tag

:roll: Ha újra felrakod valahová, addig próbálgatom míg kell.
Ha nem gond,le is írhatnád hogy mit és hogyan kellet át írni,beszúrni.
Előre is köszönöm. :P

Bonjasky
Adminisztrátor

Most csak az en.wikipedia.org jön be és semmit nem tudsz rajta csinálni? Linkekre ha rámész?

szilacus
Tag

Sajna, csak elképzelni tudod a dolgot, a helyzet a következő.
Ha betölti a főlapot, képzelj egy bal és jobb oldalt,
A bal oldalon két lehetőség van eng és polsky.(ez a lang/eng és a Lang/pl. könyvtárak)
Ha az eng.-re kattintasz akkor a jobbl oldalon az angol vikipedia és a wikiquote közt választhatsz.
Mindkettőt betölti és működik is.
A wikipedia alkalmazásban a tv távirányító csatorna fől-le gombbal tudsz navigálni a fejezetek közt, de ha nyomsz egy belépést egy fejezetbe, újra a főoldal töltődik be.