Kérdés - kérés

A php programozásról.
Fórum szabályok
Ha elakadtál, és programkódod is van, mindenképpen nyiss neki egy új témát.
Könnyebb úgy segíteni, hogyha elkülönülnek a témakörök és problémák egymástól. PHP kódokhoz használjátok a
panterchief
Felhasználó

Kérdés - kérés

Hozzászólás Szerző: panterchief »

Üdvözletem
Teljes tanácstalan vagyok mivel kezdő vagyok nagy nehezen összehoztam egy üzenet küldőt html/php ben de akár mit teszek az érkezett üzenet ékezetes betűk helyett értelmetlen jeleket tartalmaz. Már kifogytam az ötletekből, mit tehetek?
beírtam én a html headbe, hogy: <meta charset="utf-8">
a php be meg azt hogy: $headers ="Content-Type: text/html; charset=UTF-8";
de ez mit sem ér, az eredmény, értelmetlen jelek, szeretnék segítséget kapni valakitől, előre is köszönöm

George
Felhasználó

Re: Kérdés - kérés

Hozzászólás Szerző: George »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem php és mysql. Adott egy webáruház és egy cikk ára mellé be kellene írnom egy akciós árat. Az admin át tudja állítani, az admin felületen hogy az akciós árat lássa a felhasználó. ha az akciós négyzet ki van pipálva a felület egyértelműen jelezze, hogy ez az akciós ár. És természetesen ezzel az árral összegezze a rendelést a program.
addig megvagyok hogy az adatbázisban felveszek két új tulajdonságtipust, "akciosar" néven és egy "akcio" néven, ami logikai mező lesz
Nagyon sokat segítenétek!
Email címem: bereczgyuri4@gmail.com
Köszönöm

Bonjasky
Adminisztrátor

Re: Kérdés - kérés

Hozzászólás Szerző: Bonjasky »

Hali!

Én a helyedben azt vizsgálnám, hogy mondjuk az uj_ar mezoben mi van.
A példámban, ha 0 van benne, akkor úgy veszi, hogy az alapárat mutassa.
Én egy switch-el oldottam meg.

Kód: Egész kijelölése

switch($rows['uj_ar'])
       {
         case 0:
          $p_price = '<div class="jelenlegi_ar">'.number_format($rows['ar'],'0','',' ').' HUF</div>';
          break;
           case $rows['uj_ar'] != '0':